Monitoring płatności

powiększ

  1. otwarcie zlecenia
  2. przekazanie informacji o powstałej/powstałych wierzytelnościach
  3. wprowadzenie danych do S.M.W. (Systemu Monitoringu Wierzytelności)
  4. weryfikacja kontrahentów uaktualnienie danych teleadresowych
  5. poinformowanie Państwa kontrahentów o objęciu powstałych wierzytelności usługą monitoringu
  6. nawiązanie i utrzymanie stałego kontaktu z Państwa kontrahentem
  7. ustalenie osoby/osób odpowiedzialnych za spełnienie świadczenia
  8. w przypadku płatności przekraczającej 14/30/60/90 i więcej dni utrzymujemy stały kontakt z Państwa kontrahentem systematycznie informując go o terminach płatności oraz wysokości kwot do zapłaty
  9. przypomnienie o istniejącym zobowiązaniu na 3-4 dni przed zapadnięciem terminu płatności
  10. budujemy pozytywne relacje z klientem wierzyciela
  11. nawiązanie kontaktu z Państwa kontrahentem w dniu wymagalności roszczenia celem potwierdzenia dokonanej wpłaty
  12. uświadamiamy kontrahentowi, iż wierzyciel w razie nie dokonanie przez niego terminowej wpłat nie pozostaje sam z powstałym zatorem finansowym
  13. wypracowujemy u kontrahentów rzetelność kupiecką
  14. potwierdzamy zgodność deklaracji kontrahenta co do dokonanej wpłaty ze Zleceniodawcą (Wierzycielem)/Max do 7dni od wymagalnego terminu płatności
  15. brak zapłaty należności
  16. brak zapłaty należności
  17. zamknięci zlecenia / sporządzenie raportu końcowego dla wierzyciela
  18. kontakt z dłużnikiem w celu wyjaśnienia przyczyn naruszenia przez niego terminu płatności./Ustalenie harmonogramu oraz terminów zapłaty
  19. stały nadzór nad przestrzeganiem ustalonego harmonogramu spłat zadłużenia
  20. zapłata należności
  21. zamknięcie zlecenia, sporządzenie raportu końcowego dla wierzyciela
  22. uświadomienie dłużnikowi konsekwencji w przypadku braku zapłaty należności
  23. brak zapłaty należności
  24. przekazanie sprawy do windykacji terenowej
  25. zapłata należności
  26. zamknięcie zlecenia/ sporządzenie raportu końcowego dla wierzyciela.

Przedstawione wzory postępowań mogą nieznacznie się różnić od stosowanych w praktyce dochodzenia wierzytelności ze względu na złożoność spraw ich indywidualnego charakteru oraz innych działań operacyjnych podejmowanych w trakcie procesu windykacji wierzytelności lub też na wyraźne życzenie naszych klientów z uwagi na dobro sprawy i pozytywne kontakty z kontrahentami.